Terima Kasih Semua !

Monday, 6 February 2012

5 Tanda Hati Berdebar

Salam!!
huhuhu,, entry tentang hati lak yer malam ni,,,
simple2 jek,,, bak kata kawan kawan popoi,,,,
entry yg like like aje,,, hehehe ^^

apa tanda hati seseorang tu berdebar ataupun dup dap dup dap ekk??
ade 5 popoi hujahkan k,,, 
in my opinion,,, 

#1 Malu
malu ke cik adek dengan abang?? ahhaaha sampai salah amek order,,,
hahaha,, kes ni baru tadi terjadi,,, ^^
nak dijadikan cerita,, popoi pergi kfc..
adek manes tu baru kerja rasanya,,,,
dia malu lagi kot,,,, terketaq2 bahasa,,,
habes settelkan sumer,,, lepas nafas panjang nampak,,, hahhaa
relax k,,, popoi tak makan orang,,,, ^_^

#2 Peluh
Punya la basah tapak tangan,,, ngan bahagian2 lain yang tak dapat popoi sebutkan..
hehehee,,, bak kata orang tua-tua,, peluh sejuk ler tuee,,, 
bila dah berpeluh2 sejuk bagai,,, hati mesti tgh gundah gelana pikir
something,,, hurmm,,,

#3 Diam
pernah gak berlaku terhadap popoi,,,
masa muda2 dulu yer kawan2,,, berani sangat bawak moto,,,
sekali terrlebih excited,,, grrrrrrrrrrrrrrrrr,,,
jatuh kira2 1 kaki ke bawah rumah sebelah,,,,, =_=
kluar la jiran2 tuh sume ingatkan nangka dieorg gugur ke pe kan,,, ahhaa
popoi senyap dan diam jerp,,, cam fobia de jgak,,,
dalam hati popoi,, dup dap dup dap,,,,, omg2,, apa aku buat ni,,,,

#4 Excited
byk kes excited nie,,,, hermmm,, 
dupdapdupdap nak kenal ngan kawan baru,,,,
macam mana ekk nak tegur ni,,,
kang kalau ditegur,, x dilayan,,, cam haremm je rasa kan,,,
biasanya popoi duk diam jerp smbil layan hati yang tengah meronta nak kenal,,,
+_+

#5 Xkena
bila x senang hati,,,
macam2 perlakuan pelik yang kita sendiri tak sedar,,,
kadang2 tu duduk,,, kjap pastu diri plak,,
kekiri,, kekanan,,,
menyanyi,, berzikir,,
berselawat,,, tidur,,,
sumer x kena,,,,, 
tapi semua akan ok selepas perkara yang mendebarkan tu
settle,,, kan3,,,

^_^
tu jerp buat malam nie,,,
x dpt banyak,, sikit pun jadila k,,
x kena ngn korunk,,, de kot sikit2 kena kan,,, ^^"
hidup ni indah,, 
banyak perasaan dan hari2 kita bermain ngn permainan hati dan emosi,,
yang membezakan kita popoi rasa ialah macam mana
cara kita menghadapinya,,,
ok kwn2,, slm,, 
babai,,,
::chillok::

10 comments:

  1. btul tu halimatun sa"adiah!! ^^

    ReplyDelete
  2. alamk klu berdebar nak komen cne lak...hihi

    ReplyDelete
  3. normal lah suma rasa tu..semua tu yg buat hidup ni colourfull..^^

    ReplyDelete
  4. nice ") nice ") like :) like :)
    singgah sini bace entry...
    entry yg nice n blog yg superb!

    p/s : jom singgah blog sabry oppa.. layan kpop kat blog sabry oppa...

    ReplyDelete
  5. nice ") nice ") like :) like :)
    singgah sini bace entry...
    entry yg nice n blog yg superb!

    p/s : jom singgah blog sabry... blog personal sabry...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...