Terima Kasih Semua !

Thursday, 18 August 2011

Berbaloi2 ada nuffnang~ ^_^

Salam!!
apakah yg berbaloi2 tu??
hahahaha
xde apa2 deyh,,, cuma popoi puas hati ngn nuffnang wat msa skrang nieh,, hehehee
^_^ rezeki Allah nak bgi kan,,,
even baru g dlm blogging secara gerila nie,, hik33
seperti yg dijanjikan,,, popoi akan wat entry sebaik mungkin dri semasa ke semasa,,,
cume lau x besh tu,, mybe mood kot mempengaruhi keadaan,,, ehhehee
tips???
popoi pun xde tips sgtlah,,,,
yg popoi eh kongsi,,, tu pun apa yg popoi blaja dri tips2 blogger yg lain,,,
1. mesti kne dftar blog korunk lu ngn nuffnang yer,, ehheheee
2. dh dftar leklok,,, pastikan kedudukan iklan tu betul yer,,, lau pling asas pun kedudukannyer,, tngok blog popoi k,,,
3. bykkan bersabar pd yg baru psang iklan,,, jgn mengharap nk BE jerp,,,, ^_^
4. hantar la sesekali tiket pd nuffnang,,, tnye r dowang sal kedudukan iklan ker,,, cmne nk dpt BE ke,,, ehhehee apa2 lah yg korunk x pasti,,,, t nuffnang balas la,,, dah blas tu baca la,,,
5. lau ada salah cthnyer kedudukan betulkan lu k,,,
6. t lau dah betul,,,, semua ok,,, korunk akan dpt pangkat GLITTERI....
7. join la INNIT lak! kat situ leh promot blog gak tau,,, ehehhee
8. pastu kje korunk senang dah,,,, MAINTAINKAN traffic... ^_^
9. tunggu dan lihat,,,,
10. senyum sokmo lah pastu k! terima kasih nuffnang!!

p/s : jgn lper bgi wet rya k lau duit da byk,, ehehehe ^^

15 comments:

  1. ok...sekian trima kasih...bru bape sen =_=

    ReplyDelete
  2. xpe2,, sikit2 la tu,,, ^_^ usaha yer,,,

    ReplyDelete
  3. Lepas cash out, tinggal RM2 je =.= Tak naik dah, sengal sengal, AHAH

    ReplyDelete
  4. perggghhh msti dah kaya..hehee

    ReplyDelete
  5. baru dapat 50 sen :(

    Mesti popoi banyak dh BE kan?boleh bg wit raya nie :P

    ReplyDelete
  6. heee~~~ mne de byk,, ok je la,, ^^

    ReplyDelete
  7. gaye mcm da bnyak.hee

    cmne nak hntar tiket kt nuffnang 2?

    ReplyDelete
  8. thanks tip tu..mesti dah byk dpt ni kan..bestnye

    ReplyDelete
  9. sgt!!tapi nuff yaya ta nek2 pon..hehe..

    ReplyDelete
  10. heehee~~tiket tu de kat bhgn tnye soaln,, huuhu

    ReplyDelete
  11. sikit sikit lama lama jadi bukit..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...