Terima Kasih Semua !

Sunday, 18 December 2011

Taik Cicak Pun Jadi Isu ker??

Salam!!
(ayat biasa) kita bertemu lagi dalam rancangan carutan terlampau,,, huk333
kali ni topiknyer sal tahi cicak ataupun taikkk cicak,, ehhehe
agak selekeh yer entry nie,,
sapa xtahan,, sila muntah dulu awal2,, ahahahaa
idea ataupun sumber asal drpd sorang kwn aku yg kekurangan kasih syg..
dia yg kata dia kekurangan kasih syg,,,
jln2 bilik aku sibukkk men buaya aku.. huhhhh (tibe2 je kan) ahaha
dia utarakan soalan,, 
kenapa taik cicak ada dua warna??
hahahahahaa
payah gak nak jwb tu kan,, hermm,,,,
dia kata dia pnah tanye cikgu dia dlu,,,
cikgu sains dia kata,,, NANTI MINGGU DEPAN SAYA GTAU AWK YER,,, hehehehe
korunk faham2 je la,,, cikgu pun manusia biasa gak,,,
bila soalan maut cmtu tbe2 dtg,,, mau x glabah,, ahhahaa ^^"

mengikut teori kwn aku tu,,,, dia kata,, yg warna hitam tu hasil cicak tu mkn bnatang aka serangga,,,
dan yg warna putih tu cam urine cicak tu,, sbb dia kata cicak x kencing,,
ye ker???? hermmm,,,,
aku pun xpasti sgt,,,
yg asyik bermain2 dikepala otak aku nie,,,,
WARNA APA YG KLUAR DLU DRI CICAK TU PUNYE E,EKKK AR?? 
PUTIH KE ITAM KLUAR DLU??
KAH333333333333
Sape yg tau sila gtau aku k,,
ehehehehe

k lah,, sebelum korunk semakin loya,,,
popoi stop lu k,, kita sambung topik seterusnya dalam rancangan carutan terlampau akan dtg,,,
babai!!!
salam!!!!
take care everybody....
^___^
peace muuuah2!


4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...