Terima Kasih Semua !

Sunday, 18 December 2011

Melayu Yang Ada Otak Tapi..........

Salam!!
bersama lagi kita dalam rancangan Carutannn terlampau,,,,
kali ni popoi serius skit k,, hik3
first sekali,,, apa perasaan korunk bila tngok gbr ni??
kedua,, pe prasaan korunk lau dlm gbr tu muka bapakk korunk???
ketiga,, pe prasaan korunk bila yg buat perkara camni bangsa korunk sendiri??

hahahaa... jwb la dlm ati,, nak jerit2 pun x kesah,,
aku x dengar pun,, huhuu

pada aku,, aku malu de bangsa sendiri camni,,
kat mana letaknyer ketinggian ilmu dan ketinggian budi pekerti,,
cettttt,,, lau sekolah dulu2,,, mse kecik2,,, penat cikgu ajar itu ini,,
dah besar,,, hilang sume tu,,,
nak tunjukkan yg diri tu dah betull sgt dah,,,
silakan,,,, tunjukkan pada satu dunia yang bangsa MELAYU tu hebat ngn perkara-perkara camni,,,
mesti BANGGA GILAAAA kan mak bapak bdak2 yg buat bende ni,,,
hahahhaa,,, 
sedar x gbr yg dipijak tu gbr pemimpin negara...
pada aku,,,
"setiap manusia tak sempurna,, setiap manusia de buat salah,, tapi kita tak berhak nak menghukum malah
memberi hukum mengikut cara kita sendri"

kalau yg suka men pijak2 tu hebat sgt,,,, sila la tampil kehadapan menjadi pemimpin,,,
jangan da jdi pemimpin t duk PIJAK org bawah sudah,,,
almaklumla,, suka sgt duk pijak2,,, ahahahha

Melayu memang akan melayu satu ari nanti,,

ni kes apa plak??? hermm,,,,

CARUTAN TERLAMPAU kali ni x psal2 cter sal bangsa popoi sendiri kan,,
hermmm,, apa la nak jdi pd bangsaku,,,
apa la nasib bangsaku,,,,
apa la takdir Tuhan untuk bangsaku ni,,,,
hermmm,,,,,

=____+




2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...