Terima Kasih Semua !

Friday 8 May 2015

Ada diatas, Ada dibawah.



Kadang kadang aku bertanya sendiri, tinggi mana langit nak dikejar, dalam mana tanah perlu digali. Bila diri dah rasa penat lalu aku berjaya mencapai langit, berjaya membuat lubang yang besar. Perasaan bangga mula hadir menerpa muka. ( Cakap dalam hati ) .. oh, aku berjaya bukan sebab aku gerak seorang, aku ada keluarga dan rakan berdiri kukuh dibelakang. Aku perlu sedar, kalau berjaya nanti, ingat lah mereka yang sentiasa ada dengan aku ni. yer.. harapku tidaklah nanti aku terbang seorang kelangit meninggalkan mereka. Harapku juga nanti tidaklah aku bergolek sendiri nanti masuk ke lubang yang aku gali. Sama sama kita naik keatas, Sama sama kita terima hasil penggalian. 

aku cuba,
aku cermin,
aku ubah,
kau tolong,
kau ada,
kau setia.

Moga hati aku terus rendah. Serendah rumput ditanah. Moga hasil kerja aku terus indah, seindah bintang di zurah.

H.U.M.B.L.E
IG : poi_ichigo



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...