Terima Kasih Semua !

Saturday, 1 June 2013

Surat Untuk Bobo,, :)

Kehadapan Bobo yang dikasihi,,
sedar tidak sedar byk dah video yang kekanda upload di youtube,,
pada mulanya saya agak berminat menjadi pengikut setia kekanda,, namun apakan daya,,
setelah dua tiga video selepas video sayang,,, sayang,,, sayang,,,,, sayang giler,,,
makin menjadi-jadi kekanda bobo ni,, saya  sejujurnya sukar untuk tidak menyukai seseorang,, namun
keadaan telah memaksa,, its hurt bobo,,, its hurt,,,,
saya peminat awak,,, video awak over,,,,, hmmmm 
sedehh,,,, -_-"

saya menulis surat ini, bukan bertujuan untuk membenci kekanda bobo,,
tapi hanya sebagai luahan hati seorang peminat yang sayangkan artis utubenye,,,
harap bobo baca apa yang saya tulis ni,,, 
baca tau,,, baca baca baca,,,
bukan buat video lagi extreme lak,,,
hehehe

pada saya,, alang2 kekanda dah femes tu,, wajar lah apa kiranya kalau
kekanda bobo menjadi contoh yang baik kepada adik2 kita yang lain. 
 janganlah pula kita jadi sebaliknya,,, hehe
yerp,,, i know kekanda bobo ni baik orangnya,,, 
saya pun xde la baik mana,,,
sama2 kita belajar k..

akhir kata,,
moga kekanda bobo terus berjaya,,
jaga diri baik2,,,
de rezeki t kita jumpa k,
^_^

sincerely : your fans (popoi)

Assalamualaikum...

psst : sapa kenal bobo leh gtau dia x saya tulis surat ni tuk dia,, hmmm 


11 comments:

  1. Aku harap dia berhenti buat video yg xapa2 tu.... buat malu jer... bukan xnak sokong tpi memalukan lah... huhu

    ReplyDelete
  2. lagi best mat luthfi,awat la MIG ni amik bobo,eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. yerp2,, hehe,, filem pendek dia best,,

      Delete
    2. yupz...sokong mat lutfi..hee

      Delete
  3. Sy Kurang Minat Dengan Bobo :(

    http://shafiqhashim.blogspot.com/2013/05/kelab-kipas-blogger-dan-iklan-jualan.html

    ReplyDelete
  4. adehhh...makin menjadi2 la bobo ni...pelik jugak kenapa MIG ambik bobo ni...huhu :D

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hik3,,, harap2 la,, lau knal dia,, smpaikn pd dia,, ehhehe

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...