Terima Kasih Semua !

Monday 24 June 2013

Buka Mata Buta Seni

Hari ini, aku sebagai pelancong,, kawan dari penang bawa aku jalan-jalan,, hehehe
tempat pertama kiteorg p sebenarnya Gurney Plaza,, tapi tu dah selalu sgt aku p,, so,, xde gbr,, hahaha
next station,, pameran seni,, bukan budak seni la kan lau tak pergi tengok pameran.. ehhehe 

"pameran majalah" semua ni majalah dari satu dunia.. macam-macam jenis majalah ada... pelik2,,,
segala kategori ada.. hik3

ni la kwn aku tu,, pandai dia jdi model,, hahahaha dia ni kira abg long kawasan la,,,
abg long abel aka incredible hulk,, hehehe

ni dia nye poster,, hehehe

ni plak pameran pe ek,,, hmmm,, x ingat,,, sebelah galeri yang tdi tu,,, kat penang skunk ni tgh de penang festival,,, so,, byk la agenda2 seni yang cuba dorunk bawa,, hehee :)

ayat psal karya kerusi ni,,,
"duduklah sebentar bersama haiwan peliharaan anda walaupun sekejap"
sekali lagi kwn aku kne jdi model,, :P

aku klau dah jumpe cermin,, hahahaa ni plak galeri berhadapan dengan dua2 galeri tdi,, hehehee
artwork from singapore..

test2!

eh??

wauuuuu!!

pehhhhhhhhhhhh!! abel kluar dri bulatan tuh,, ehhehee

ni dia bulatan tuh,,,, hik3,,, sudut kne betul tuk ambil gambar,,,
artis yang buat ni memang hebat la,, hehehee :P 
masa kwn aku jdi model tuk karya ni,,, semua dlm galeri tu ktawa tgok gelagat kami bdua,, -_-"
motif????

salah angle cmni la jdinye,, ehhehee

next! chew jetty!!!

awesome wehhh tempat nih!!

nak masuk je dah nmpk lukisan nih,,, peace yo man of steel!!
hahaha nenek of steel sebelah tuh sempoi,, haha

jalan masuk sepanjang chew jetty,,, kiri kanan rumah masyarakat cina,,,
ada yang duk jual ice cream,, mcm2 lah,,, :) yg aku tau,,, ia sgt osem!!


jap3!! jumpe cermin lagi,, pantang wehhh jumpe cermin,, hahaha

this is one of attraction.. celah2 rumah ni sgt cntik,,,
tpi kamera hp je kan ada,,, gbr pun kurang menarik la,, hehee

sekitar kawasan rumah dorunk,,, nice wehh,,, 

dah nak smpai hujung,,,, mula nmpak laut,, ehheehe


kebetulan masa ni air pasang,,, bawah rumah je air,,, :) kalau la ni rumah aku,,,,
uuuuuuuu,,,, -_-" 

finally,,, sampai hujung,,,, terus nampak ferry penang,,, :) masa ni angin kuat,,,
cuma panas je la,, hik3,,, 


malam plak,,, kami ke kedai tidak bernama,,, makan asam pedas,, kat area relau menuju ke sg ara..
this is what i call superb asam pedas!!! 2 pinggan kot aku mkn,, ahhaha

pedas giler baby,,,, huk3,,, kawan aku mkn sampai berpeluh2,,,
sume ckp sedap,,, 
kalau korunk tau tmpat ni,, sila2 lah cuba,,, :)
(makcik! sy dah promot kedai makcik!)
hehehhee

k2,,, tu saja,,, :)
selamat malam semua,,, nantuk lah,,,
penat berjalan,,,
assalamualaikum,,,

jumpe lagi,, 

2 comments:

  1. gile best. xpernah terfikir nak gantung majalah dekat hanger. idea ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh umie,, hang blaja art gak kan? pe kos??

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...