Terima Kasih Semua !

Sunday 31 July 2011

Dah La Tak Guna Signal ! tngok Muka Cam x Puas Hati !! tuuihh!

Salam!!
entry nie x lain x bukan sal signal la kan,, baca tajuk pun dah tau kan,,
nie berlaku siang tadi,,
masa aku memandu kat sebatang jalan nie,,
sampai jep satu selekoh aku berhenti,, tu pun sebab ada satu brader bwk motor nampak nak terusSSS!!
tup2! sampai kat selekoh! dia belok!
aku punyer hangin la tunggu dia lalu depan aku tuk aku jalan pastu,,
dah la SIGNAL x bagi!!
pastu belok kat selekoh tngok aku mcm x puas hati!!
tuuuihhhh~~ menyumpaHH aku dlm kreta tau x,,
tambah dosa ringan aku,,,
x habes ngn tuh,,
aku teruskan memandu tuk p umh atok aku,,
masuk lorong SEHALA~~~
SEHALA tau,,,
tup2,, 2 biji motor dtg kearah aku~~ nk dilanggar x sampai hati,,
nk elak jln aku,,,
last2,, aku x elak dan aku jln slow,,
dua2 motor ketepi,, kih3,,,
sekali lagi aku menyumpah,,,
dosa kecill~~~~~~~
+_+
bersabarnya aku lau bwk kreta,,,
byk tol dugaan,,, +_+

p/s : tabahkan la hati ku ini~ =_=

12 comments:

  1. kes aku lg berat... dah la motong kete aku tetibe bler aku hon bleh plak tunjuk fack!! kat aku... demmm!!! kes same cm ko.. aku hon sbb mamat tuh x bg signal...

    latest entry 2 Benda yang Blogger TAKUT & Urban : Camera Paling CANGGIH

    ReplyDelete
  2. mcm mana dpt lesen ntah! menyakitkan hati~~~ grrrrrrr

    ReplyDelete
  3. Wa cukup tak berkenan orang yang tak pakai signal...
    Rasa nak tarik-tarik tangan dia buat signal manual!

    4 Individu lagi Mendapat Kerakyatan

    ReplyDelete
  4. kih33~~ siap nk tarik2 nih~~ sabar mar,, nk pose ni,, heeeee

    ReplyDelete
  5. alwex terjadi gak...
    kene langgar then patah kaki situ baru la dye tau apa erti penyesalan.. hahaha..
    geram tul org cam tuh..

    ReplyDelete
  6. tau pun,, xtau yg dri tu slah,, hussh,, saba2~~

    ReplyDelete
  7. ni bru kt msia.. aku dgr ctr dr mbr aku, time dia kt india lg truk orng sana bawak.. hon kereta tu dah mcm mp3, sntiasa kedengaraan..

    special komik untuk bulan puasa, hope ya enjoy it
    http://eleventx.blogspot.com/2011/08/atwr-comic-5-selamat-berpuasa.html

    ReplyDelete
  8. dugaannya sama je dgn waktu bukan bulan pose...cuma time puasa ni hati kita jadi kurang sabar....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...