Terima Kasih Semua !

Thursday 20 June 2013

Pening : Mual,, Muntah,, Tahniah!

errrghh,, tibe2 kpala aku pening,, berpusing2 ni,,,
tingtong tpi nak mnaip gak,, knapa ek leh pening tibe2? hmmm
nak kata kesan jerebu aku tgok penang ok ja,,, hmmmm

pening2 pun bru je pas karok,, 1 jam 2 org nyanyi...
-_-" ntah apa2 ntah aku goreng lagu,, bru pas mkn,,, prut tgh 3d,,, huk3,,,


osem x? hahaha google je ni,, pompan jgn tgok lama2,,, sat g korunk p teroka google lak kang,,
hahahhaa.. eh,, tbe2 aku tringat pulut cendol semalam,,
bleh la wat ilang2 dahaga ptg2,, ehhehee
kalau dpt pulut durian kan besh,, hmmmmm


manis x manis sgt,,, tp leh r,,, tpi kan,,, besh lagi cucuq udang la,,,
smlm jugak aku mkn cucuq udang,,,
osem giler kot,,, bila nak beli g,, abis plak dah,,,,


first time smlm p kedai tu,,, sedap x hengat,, hehehe
cume kdai tu kotor skit,,, huhuhu
tgh2 mkn paling spoil mood aku bila de mamat mne ntah dtg merokok,,,
tahi tol,,, ingat macho ke isap rokok men hembus2 satu kdai berasap,,


terus bla dri kedai,,, balik bilik,, aku zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
dan abis aku taip ni,, pening kpala aku x baik2 g,,,
hmmm,,, someone,,, help me,,, huk3,,,
rasa nak demam pun de,,,
:'(

salam,,,



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...