Terima Kasih Semua !

Wednesday, 2 January 2013

Hilang Kawan











*pernah tak korunk lalui perkara ni? hmmm,,, 
kalau pernah,,, apa yang patut kita buat yer...


10 comments:

  1. Laa tahzan wa husnudzon...
    adakalanya diam lebih baik dari banyak berbicara...
    ((d[-_-]b))

    ReplyDelete
  2. such a saddnes story,,
    im soo touched,,
    hope i'll never be like dat,on ali o aisyah >,<

    ReplyDelete
    Replies
    1. kdang2 kita x sedar kita cmtu,, huuu :)

      Delete
  3. berpisah dgn kawan tu pernah gak. tapi xde la sampai hilang kawan terus.. kot?

    xpe.. jangan sedih2. setiap perpisahan musti ada pertemuan yg baru. cuba2 la carik kawan lain. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu,,ni sekadar perkongsian je,, hehe mne tau de blak btul2,,, ^^ yerp2,, stiap perpisahan psti ada pertemuan yg baru,,, ^^ tq k komen,,

      Delete
  4. setakat ni tak pernah... tapi ramai perempuan aku suka semuanya dah ada pakwe... #selalu #wajib... haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. huk3,, tragis tu shabi, ehehhee xpe2,, t jumpe la tu,, hehee

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...