Terima Kasih Semua !

Thursday, 11 August 2011

Apa pendapat Korunk Tentang Cinta?? ^_^

Salam!
melalui gambar nie,,, korang sumer mesti faham kan apa maknanyer,,,
heehee,, dari 8.. 1 jerp yg bercinta sebab HATI ...
tapi betulker apa yg gbr nie cuba sampaikan??
pada korunk cmne lak?
adakah seseorang yg bercinta tuh,, hanya nak kan keseronokan semata2,,,
atau bercinta sebab nak jalani kehidupan bersama...
^_^
pada popoi,, biarlah kalau bercinta tu,, jadi yg seorang tuh,,,
lekat kat hati,, sampai mati ko akan seronok,,,
lau bercinta hanya untuk menikmati "keseronokan" semata2...
rugi masa depan jerp,,, =)

peace yow!!

p/s : mengantuk sehh,, +_+

26 comments:

  1. bercinta jgn sbb nafsu.. merugikan, bahaya n dosa...

    cinta kpd allah yg paling utama ^^

    ReplyDelete
  2. btul tuh! msti setia smpi keakhirnya! yeah! ^^,

    ReplyDelete
  3. Pada mulanya, aku bercinta hanyalah untuk kESERONOKAN..
    Tapi, bila dah lama-lama, cinta itu menjadi KEHIDUPAN bagiku..
    Ho-ho-ho..

    KENAPA SEMUA ORANG JIWANG MALAM NI??

    ReplyDelete
  4. hahaha~~ yup azam! setia tu yer,, ehhee mar: yer ker?? spe g yg jiwang2?? ahahha

    ReplyDelete
  5. cinta itu luahan lahiriah..dri kata hati yg dtgnya dri akal yg sempurna...jdik asal cinta adalah...mulia dan indah...

    cintai yg benda baik...umpama 'benih yg dibuang kelaut bercambah menjadi pulau'

    jdik cinta kerana hati yg hakiki itu melahirkan keseronokan..dunia n ukhrawi..(wah mcm xpanjang pulakkan komen ni)

    ReplyDelete
  6. hahahhaa~~ suka popoi baca! ayat puitis sehh,, ehhee ^_^

    ReplyDelete
  7. aiyook!! underage ttup mata!

    ReplyDelete
  8. hahaha~~ ttup la,, allalala ^_^

    ReplyDelete
  9. cinta kerana Allah...~ CEYHHH!!!

    ReplyDelete
  10. hahaha~~ betullah tuh,, ^_^

    ReplyDelete
  11. ye la tuh saiazuan wehh,, ahaha +_+

    ReplyDelete
  12. bercinta dngn hati lah pling terbaik..tp nk dptkan yg terbaik tu susah kan?bukan smua yg jujur dlm percitaan..

    ReplyDelete
  13. hermm,, betul jugak tuh,, =_=

    ReplyDelete
  14. hahaha~~ ^^ hyep ustazah pilihan!! kih33,,

    ReplyDelete
  15. hahaha~~ ^^ hyep ustazah pilihan!! kih33,,

    ReplyDelete
  16. yep..btol2..susah nk cri cmtu pd zmn skrg ni ...

    ReplyDelete
  17. anda seorang yg pemarah?
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

    ReplyDelete
  18. huhuhu..saya prnh mencintai tp x prnh dicintai...skarang bru saya dpt bezakan antara cinta sbb seronok dan cinta sbb hati yg tulus menerima...dan mmg skarang saya alami situasi yg kedua iaitu cinta sbb hati yg tulus menerima..tp nk wat camne...saya masih pelajar dan budak hingusan...x tau pape lgi psl cinta ni...so kesimpulannya...blajar je la dlu...kalu ada jodoh..jodohlah ia bersama kita...skarang saya cuma nk cri cinta yg betul2 kekal abadi iaitu cinta ALLAH...

    ReplyDelete
  19. cinta yang betul betul ikhlas kerana Allah insyaAllah kekal . dan gerenti bahagia doee . :D

    ReplyDelete
  20. yup,, rmai yg kata cinta kerana ALLAH,,,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...