Terima Kasih Semua !

Thursday, 18 August 2011

Apa korunk nak buat lau dapat RUMAH SEBESAR STADIUM ???

Salam!! ehhehee
idea dtg dri tngok tv tdi,,, besar betul la rumah budak tu... ehhehee
semua ada,, lengkap!! ehehhe
beshkan,,, 
lau korunk lak??
korunk nk ada pe kat umh??
bilik mandi kaca???
tilam air???
heehhee,,, lau dah besar sgt cam stadium,,,
nk apa pun leh kot,, ehehheee


p/s : yg penting wet nyer ada,,, ehehhee

19 comments:

  1. mcm2 blh...asalkan ltk menda yg baik2...^.^

    ReplyDelete
  2. 3/4 buat charity la.. bg kt anak yatim n orng tua2 :D

    ReplyDelete
  3. hem,msti kemas dan bersih! ^^,

    ReplyDelete
  4. nak buat apa?? buat sepah bleh!

    then kasi kerja pada pengangur..

    hahahah XD

    ReplyDelete
  5. kih33,, de yg nk bgi kemas,, de yg nk bgi sepah,, kih33,, zuan,, baik ko,, ^^

    ReplyDelete
  6. takmampu ade rumah sebesar stadium.jadikan rumah sbg stadium je la..haha

    ReplyDelete
  7. klo xde duit.. semuanya tak jadi an popoi? =(

    ReplyDelete
  8. yup,, hehehe lau ada duet la umie,,, =_+ qarr~ jdikn umh stadium pun besh gak,, kih3,,, syazu,, nk jugak! ^^ hehe

    ReplyDelete
  9. wakaf bagi kat anak2 yatim :)

    ReplyDelete
  10. kalau umah besar stadium akak sewakan separuh...
    akak kan mata duitan sikit..
    ekekekek...

    ReplyDelete
  11. hehehhehe~~ leh share2 kak pastu ngn sy! ehehehe ^^

    ReplyDelete
  12. nk jual balik umah tu..
    da besa sgt..malas nk berjalan 1 umah..haha..

    ReplyDelete
  13. hahahahaha~~ relevan gak tu kan! ehee

    ReplyDelete
  14. kalau rumah dah besar camni, bibik pon kena ramai lah..hahahaaa..

    ReplyDelete
  15. ak nak 50 org pembantu rumah dulu..
    besar woo..

    ReplyDelete
  16. hahahhaa~~ 50?? rmainyer,,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...