Terima Kasih Semua !

Tuesday, 25 December 2012

Ulat2 yg Comel!

Salam!
selamat petang korunk,,, 
entry ptg ni just perkongsian gbr2 mnarik sal ulat,, ehhehee
cuba korunk bayangkan,,
kalau ulat2 ni sizenye besar...
errrrrr,,,,, aku la org pertama yg akan menentangnya,,, (ala2 kamen rider)kah3

serius kot,,, de yg comel,,, pelik,,, menyeramkan,,,, dan juga menggelikan,,,
tapi kira dorunk ni agresiff gak la,,
xcye?? tngok br ni,,,



habis satu kereta diratahnya,,,, eeuuwwww,,,,, gilaa tragis,,, hahaha
hah,, yg ni kamen rider x mampu nk wt ppe,, hahaa kita tngokkn je k,, haaha

hah! comel kan??? bulat2 tembam g,, hik3, alallala,,,,

ni lak cm dlm crita mr bean tuh,,,, yg elektromagnet,,, skali meremang da bulu dia,,, huk3

ermmm,,, xtau la ni cm apa,,,, 
=_+

ada org ckp,,, nama ulat bulu ni,,,
ulat bulu pakai toncet,, hahaha ntah mana tang toncetnye pun aku xtau,,,

ni cntik!! hhehhee

ni jugak!! huuuu free hair ni,, hehhee

waaa,,, agak gangster la muka dia,,,

cam kamen rider seh,,,, unik kot,,,,,

cute kot,,,


hah!! kalau size dorunk ni besar2 cam size manusia...
apa korunk akan buat??

ermmm,, knapa kita takut dgn ulat bulu,,
geli,, seram sejuk,, x suka,,,
sbb ulat2 ni x cntik ke?

tapi knapa pula kita dtg dekat bila
dorunk da jd rama2 @ kupu2,,

adakah manusia ni pandang pada rupa luaran?
atau pandang pd hati dan budi
seseorang,,,

jum kita renung bersama,,
xoxo!!
salam,,

6 comments:

  1. sebab tu diorang dijadikan serangga
    kalau dijadikan haiwan besar memang lari semua orang
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahhaa,,, kan,,, kih3,, konfom2 lari,,

    ReplyDelete
  3. mcm mainan je? hehe..betul ke ni? ^^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...