Terima Kasih Semua !

Friday, 28 December 2012

Dulu2,, Ada x korunk buat cmni??



Salam uallssss,,, hak3,,
feeling2 lisa surihani update blog atas katil nih tau!! hahaahaa (sewel)
haaaa,, topik kita harini mudah jer,,,,
dlu2,,, masa korunk kecik2,,,,
pernah x korunk buat CMNIE pada dri korunk..
xpun pd adik korunk or spe2 lah dlm hidup korunk,,,
hik3,,,,

CMNIE tu cmne ek??
1. hah,, pernah x korunk tngok situasi bdak kecik pakai minyak rambut
sapu kat bdn ala2 losyen,, ahhaha x pun bedak pakai kat rambut,,, hehehehe dulu2,, aku slalu tngok kejadian pelik tu,, hehehehe
mungkin sbb konfius kot,,, 
cth terbaik adalah pngakuan kwn aku sendri td kat twitter,, dia kata dia pnah
spray deodorant kat rambut adik dia slpas mandi,, hahahaha
terbaikkkk,,,,,, konfom wangi,,, hehehe

2. dulu2,,, pernah x korunk ckp air sejuk tu air panas,, n air panas tu air sejuk??
hik2,,, abg aku pnah kot,, hahahahaa x salah aku la,,, aku pun ingat2 lupa,,,
kalau blaja psikologi,,, tu ada dlm bab ermmm,,,, (lupa)
penyakit tuk dak2 kecik jer,,,, take it easy k,,,
xde yg serius pun,, hik3

3. dulu2,, pernah x korunk2 mek sluar panjang,, pakai kat kpala,,,
rambut da pendek,,, ada hati nak tambah2 rambut palsu (gne sluar) ,,, hahahaa
pastu feeling2 rambut panjang kne sound ngn mak korunk,,, padan,,,,
hahahaaa,,, apa aku mengarut ni weh,, ahhahaha

4. dulu2,,, pernah x korunk salah ckp cthnyeer,,,, nak mkn baca doa,,, bismillah tpi tersebut assalamualaikum,,, hehehhee kwn aku nye cter,,, hehee dia nak p mengaji,,, sampai je umah yg ajar mengaji tu,,, terus dia bagi "Bismillahhirrahmannirahim".... nak start je mengaji dia baca " Assalamualaikum,,"
hahahaha,, aku dgr dia cter,,, nk gelak x smpai hati,,,,
x gelak ssah hati,, ahhahahaa (maaf tikah)

5. dulu2,,, pernah x korunk termkn dakwat sotong?????
pengakuan jujur ikhlas penuh tawaduk dri aku,,, aku pernah!! muaahahhaa
myb org tu x bersihkan btol2 kot,,,,
mkn punya mkn,,,
sedar2 lidah aku dah hitam! legam! pekat! melikat!!
huhhhhh,,, nak nges wehh sbb takut,,, ehhehe mse tu kcik g,,,
ingat pe bende la kan,,, hahahahaa

6. dulu2,,, korunk mesti rasa KFC the best kan,,,, slalu sgt ajak family p KFC,,,
ckit2 KFC,,, jujur la,,,, aku dlu xtau MCD tu pe,,, hahahaha
sejak jdi matang trang tang2 ni,,, MCD je dlm kpala,,, huk3,,,, 
(x elok tuk ksihatan, so sal mkn2 sgera ni aku taip skit jer,, heee)

7. dulu2,,,, pernah x korunk makan nasi,,, nasi tu dikepal2 kn,,,,
slagi x habis,,,, jgn bangun,,, hehehe bila dikepalkan,, so kita akan tau la brapa byk kepal lagi perlu dihabiskan,,,, tau x??? tau x?? tau x??? ke aku je yg tau??? =_="

8. dulu2,,, pernah x korunk main ngn sdara mara,,, berlakon jdi ultraman n raksaksa jahat,,,
lawan2,,, mati,,,, siap buat bunyi teeet3,,,,,,, (ultraman nazak)
hahahahaa,, aku pernah wehh,,, last2 aku kne geletek,,, nanges,,, xmau main lagi,, hahaha choii,,, grrrrr

9. dulu,,, pernah x korunk men sorok2 tp pd waktu malam???
aku n sedara aku dlu men,, mse tu malam raya,,,,
sekeliling umh atuk aku kteorg pusing n menyorok,,, (dlm gelap)
sampai suatu saat yg x diduga,,,, huhhhhhh
ada pokok pisang bergerak2!!!
(crita ni akan disambung esok2 k,, ) hahahaa
nak tau ke???

10. last,,, dulu2,,, korunk mesti pernah kan duduk depan kipas,,, berckp n dgr sore yg brubah tu,,, hehehehe
duduk depan peti sejuk,,, sejuk je rasa kan,,,
tngok lampu peti sejuk tertutup time nak tttup pintu,,,
hik3,,, mesti pernah kn,,,,, hik3,,

semua ni adalah memori terindah yg berlaku dlm khidupan kita,,,
lebih2 lagi masa zaman kita kanak2,,,
x salah tuk ingat kembali kan,,,
bila da besar ni,, rindu zaman kecik2 dlu,,,,
^____^
syukur keluarga aku bsarkn aku dgn baik,,,,
awk2 pun sme jgak,,,
syg n hormati org tua kita k,,,
pasni kita pulak yg bakal tua,, lalalallalaa

salam sume!! xoxo!!
tata,,

ikhlas dri hati yg tulus,,, poi.

6 comments:

  1. ada diantaranya pnh buat jugak,, tp dakwat sotong turh yang tak tahan!! *gelak guling

    ReplyDelete
  2. hahaahhahaa,,, lalallaa :) ki3,,, serius au x tpu,,

    ReplyDelete
  3. cakap kat depan kipas angin memang sure2 pernah, hehe teringat zmn budak2 dulu... :)

    ReplyDelete
  4. ahahhaa,,, kan,, sweet je dlu2,, ehhehe

    ReplyDelete
  5. aku suka buat yang nombor 10 tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...