Terima Kasih Semua !

Monday, 24 December 2012

Awak Sombong! Mencik!!




Salam sume,,,
sambil aku buat kje,, sambil dgr lagu kak ct,,,
sambil menahan lapar,,,
tbe2 jari aku bergerak tuk menaip lagi,,

KES 1
pernah x,, korunk dicop sebagai seorang yg sombong?
sombong yg dtgnye dri mlut seorang insan yg diwaktu dahulu kala
xpernah pun tegur kita,,
yg dlu2 gah ngn group2 member dia,,, tup2 skunk,,,
masuk chat ckp kita sombong,,, 
heyyyyy!!! ada yg kne seret atas jalan ni kang,,,

"awk ni sombong lah!, mencik!"

hahahhahaahaaahahaha (aku hanya mampu tersenyum sambil mengilai!)
shittttttttt,,,,,
sedap2 ckp aku sombong,,, 
kne la knal hati budi lu,,,, bru tau aku sombong ke x,,, 
aah makcik! aku mmg sombong tuk or2 cm ko,, ahahaa
owhh,,, dlu2 aku skema,,,
cam bdak bodoh,,
x remaja katanya,,,,, mne la ko nak knal kan,, hahahaa 
skunk da nak masuk alam dewasa,,,,
aku pun da ala2 peter parker (spiderman) kah3333,, (perasan!)
bru masuk chat nk tgur,,,
huhhhhh

pandang pd rupa ke mkcik?
atau pd hati dan budi seseorang??
xpayah jlaskan,,,
ckup ckup sudah,,,,
ckup kau gelar aku sombong,,, huk3,, (sedeh tau tak!!)
T_T

kenapa ek,,, 
manusia ni cepat je label org,,,
dia tu la,, dia ni la,,,,
hmmmm,, kdang2 aku pun cmtu gak,,
tp tgh cuba beringat,,,
kita xleh nak hukum seseorang kan,,,bukan tugas kita 
nak judge org,, huhuhuhu

pd makcik tu,,
aku bukan xnak balas chat ko,,,
cume aku pun x brapa knal ko,,,
ko pun yer ke x knal aku kan, hahahaa
ayat first yg aku ingat,,,
"sombong"
ok,,,, aku memang sombong! ahaha xoxo!

nak membebel panjang g nih,,,haha

KES 2


salah ke kalau org tu lain skit dri keadaan normal?
hmmm,,, critanya cmni,,,
mse tu aku tgh tunggu ferry nak lik markas aku,,, ( penang)
ada la sorunk insan ni,, bdnnye kira obes la,,,, 
sgt obes,,, bawak 2 beg besar g,,,, dlm hati aku,, ksiannye dia,,,,,
peluh xyh cter la,,,,

si dia pun duduk dihadapan kerusi aku,,,,
org makin ramai menunggu ferry,,,
sorunk demi sorunk lalu depan dia duk tngok PELIK gilerrr khinzir,,,
giler x malu dia,,,,, konfom2 dia malu kot,,,
baik pelancong,,, warga tanpa izin,,, warganegara,,,
tngok je xpe,,,, ni tngok sambil mulut tu berzikir apa ntah,,,,,
mengutuk depan2,,,,, huk3,,,,
si dia yg obes ni tundukkn kpala jer smpai la fery dtg,,,,,

cube kita letak diri kita kat tmpat si dia yg obes tu,,,,
hmmmmm,,, mau menanges aku,,, hahahaha ( sentap)
agak2 la lau tekejut pun,,,, hati org kita kne jaga kan,,,,
latar blakang hidup dia kita pun xtau,,,
cmne dia leh jdi cmtu,,, hmmm,,,
Tuhan je yg tau,,,,


moga si dia kuat menempuhi hidup yg serba kejam ni k,,,
b strong!!! yeah!! 



kes2 lain akan disambung kmudian hari,, ehhehe ^^
tata!! salam!
xoxo!




4 comments:

  1. fatty boy is cutest boy/girl in de world,, how home people put blame on him/her,, :(

    ReplyDelete
  2. hint dia nak bercakap ngn ko kot

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...