Terima Kasih Semua !

Friday 14 September 2012

Junior VS Senior

Salam,,
selamat pagi bloggers,, readers,,, entry yg lepas kol 4 pgi tdi release,,
ni buat g entry len yg aku rasa xde pun nak baca,, huk3
korunk mesti dah faham sgt ngn tajuk entry ni kan,,,
apa la junior nak gaduh2 ngn senior,,,,
hah! ni bukan sal gaduh,,, ni sal autoriti,, husshhh,,,,

sebagai seorang senior diuniversiti tempatan,,,
aku tngok dak2 baru ni bersemangat giler nak smbung blaja,,
aku rasa dorunk is dorunk n sama je cam aku dulu masa mula2 masuk u,,,

[flashback skejap]

dulu aku pun pkai matrik kad bile p kelas masa sem 1...
dulu aku pun nak turun masa bunyi fire drill kat kolej tempat aku tinggal,, walaupun loceng tu sebenarnye rosak n berbunyi jerrrrr xnk bhnti,,,
dulu aku jgak antara dak2 skema yg xtau apa2 kat u,,,

pppfftttt~~ [ tapi tu dulu,,,]

hidup ni kan umpama roda,,,,
skunk ni,,, giliran junior2 aku lak,,,
aku duk perhatikan dorunk,,,, rmai post kat fb ckp dorunk comel pkai matrik kad p shooping kat pasaraya,,,
de yg post sal junior2 kne tipu ngn fire drill yg still smpai skunk ni ROSAK,,,, (bunyi ikut suka2 hati dia)
de yg ckp dorunk cam poyo,,,,

jap3,,,,,
kita sapa nak judge org,,,, huuu
kalau junior tu skema,,, itu dia,,,, 
kalau junior tu xnak tanggalkn matrik kad dorunk,,, itu dia,,,
kalau junior tu turun masa fire drill olok2 tu,,, tu dia gak,, sbb dia sygkn dri dia,,,
n kalau junior kita tu g femes dri kita,,, itu dia jugak,,,,, 
yerp,,, rezeki ditangan tuhan kan,,,

hah! kalau kita cepat je rasa x puas hati ngn dorunk,,,
nampaknye kita yg senior ni yang jeles ngn dorunk kan,,,,
mesti de ppe yg kita nak supaya kita jd cam dorunk,,,
tapi,,, x berkesempatan,,,,
apa leh buat,, hahahaa (maybe)

Malam Apresiasi Siswa Merdeka
pd senior yg mempunyai fikiran matang dan tentunya hebat...
plis support dak2 baru k,, n jgn patahkan semangat dorunk k,,,
kadang2,,, kita rasa kita da cukup matang,,,
hakikatnya,, kadang2 tu,,, kita yg g cam x matang dri dorunk,,, 
hahahhaa
aku bukan nak hentam korunk geng,,, aku tulis pe yg aku rasa,,,
n apa yang aku rasa mungkin junior turut rasa gak,,,

aku x ckp aku ckup bgus,,,
aku x ckp aku la perfect,,,
aku x ckp aku nak populariti,,,
aku x ckp aku nak hadek2,,,
n
sukati korunk nak ckp aku apa,,,
sukati korunk nak cop aku apa,,,
sukati korunk nak judge cmne,,,

aku tetap aku,, n aku je tau aku cmne,,, huuuu 
sory to say this things~~
hidup biarlah berbakti walau tidak dipuji,,,,,,

Assalamualaikum!
-Popoi-





2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...