Terima Kasih Semua !

Friday, 29 June 2012

Citrawarna Kehidupan ^_^

Salam!
bertemankan lagu2 ct yg berkumandang dilappy kesayangan bernama fazura ni,,,
nk buat entry carutan je ni,,,
pe terlintas popoi tulis,,,
hahahaa

fazura?? ye r,, nama lappy sy,,, sedap kan,,,
lappy fazura,,, motor fasha,,, phone schascha,,,
komplete,,, hehehhehe taste tinggi uallsss,,,
hahahahaa werkkkk,,,

yer,,, hidup umpama roda,,,
kadang2 kita kat atas,,, kdang2 kat bwh,,,
lau silap parking,,, kat bwh je lah,, hahahahaa
pkir len r tuh,, aishh,,, pe nak jdi ni,,,, 
huhu
bile kite kt bwh,,, yg penting dri kne kuat,,,,
blaja hadapi ngn tekanan...
blaja urus dri,,,,
lau brada kat atas lak,,,,
ingt2 org yg kat bwh,,,,, hingat dri da bgus sgt ke lau kat atas tuh,,,
xde mknenyer,,,,

selagi nme manusia,,,
pd popoi kite ni sama jer,,, atas ke,, bwh ker,,,,
yg membezakan tu hnye tanggungjwb yg dipikul,,,
so pndai2 la kan,,,,

popoi xleh tngok org gelandangan yg ssah2 cri rezeki kat tepi2 jln or
kat mne2 lah,,,
t nak nges uallssss,,,,
TETAPI,,, popoi respect pd mereka2 ni yg tetap berusaha mencari rezeki 
dengan cara melakukan sesuatu pekerjaan walaupun tubuh tidak mengizinkan,,,
BERBANDING mereka yg mampu tpi x buat apa2 dan hanya tunggu
belas kasihan org,,,
helllooooo,,, ko mampu buat keje,,, ko p la cri kje k,,,
nk harap belas kasihan org smpai bile?????

eh,, meroyan plak kan,, ahahhaaa
pe lagi ek nak membebel,,,
hurmmm,,,,
pening la ngn org yg suke ckp2 blakang tpi hakikatnye xtau pun kebenaran
crita,,,,
prangai cam harem cter sal kite,,,
heyyyy ko,,,, aku tak kenal ko pun la,,,,
sedap2 mengumpat sal aku kan,,,
nseb bek kwn aku kamching p cter sume,,, huhuhu
i know wat u say,,,
n u xpayah nk pura2 depan haku,,, ahhahahahaa
(sakit jiwa da popoi nih)
pelik2 da ni,,,

arghhhhhhhhhhhhh,,,,, 
mendek,,, korunk tau pe tu mendek??
hahahaha pd yg bru tau,,, mendek tu sama mksud ngn perli,,,
ehhehee
ari2 kne bahan,,,
tension gak kdang2,,,, tpi nk buat cmne kn,,,
mmg bahan tuk dibahankan,,,
so,,, redha je lah,,,
wahhh ayat nk retis kan,,,
spe slalu kne bahan,,, mesti pham prasaan org kne bahan kan,,,
prasaaan geram bercampur bangga,, kah333333

ngek,,,
xde hala tuju da entry ni sebenarnye,,,
baik popoi bhnti taip,, ahahhahaa
calo bete,,,
salam,,,
mmmuah333333333333
hak3

^_^


5 comments:

  1. hari ni hari menempak gambr ke hah??? ahahahha...

    http://diarisosial-syakirrahman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kah33333 menempak.. typo ke der,,, ehehhee

    ReplyDelete
  3. sesi meluahkan perasaan nampak...haha comel je muke ko ..hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahaa,,, comel ker?? grrrrr,,, +_+

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...