Terima Kasih Semua !

Friday, 15 June 2012

Apa Patut Kita Buat Bila BOSAN!!

kredit tuk blogsikurapurapura
sbb gmbar atas ni cntek dia buat n ada kat blog dia! loikeeeeee~~~ ^_^

Salam!
apa kabar sumer blogger2 dan pembaca2 yg cantek,cun,  kachak dan macho..
harap sehat walafiat,,,
huhuhu,, popoi kebosanan,,,,
sgt bosan,,,,
xtau nak buat apa g dah,,,,,,
apa yg korunk akan buat bile bosan r?
hurmmm


lau popoi,,, first popoi NAK kemas bilik,,,
NAK bemaksud kehendak jerrr,,, buat lom pasti,,
tuk mlm ni,,,,
popoi rasa x la kot adegan kemas bilik ,,
penat lorh,,,,, bilik da mcm tempat tikus bersarang,,,
semput tikus lau dduk bilik popoi,,, kikikiki O_O

kedua yg popoi biasa buat lau bosan,,,,
popoi akan golek2 atas katil,,,
tenggiling tngok pun seram kot,,, hahahaa
golek punye golek,,,,, tup2,,,, tertido,,,,
x suke tido2 time bosan,,, t cam rugi masa,,, tpi pe leh buat,,,
nama pun tertido,,,,,

ketiga lau tgh bosan,,,,,
popoi dgr lagu je kot,,,,, cam skunk ni,,, tgh dgr lagu RAYA,,,,
amek mood nak raya,,, hahahaa
sbnarnye antara raya n puasa,,, 
lebih excited tunggu puasa,,,, x tau npe,, hehehee
^_^ puasa la besh,,,, menahan diri kita dari melakukan MAKSIAT,,,
kan3,,,

keempat,, bila popoi bosan,,,,,
p karok je lah,,,
tapi kne de kwn,,, xde kwn mmg x p la,,,
segan kot nk karok sorang2,,,,,
ptg tdi bru p karok,,,,, nyanyi dah ala2 kak ELLA,,,,,
hahahhahaa,,, mampoo???
grrrrrrr bunyinya,,, hahahaha

kelima bila popoi bosan,,,,
biasalah kan lau bosan p makan,,,
biasanya lau time bosan p makan,,,,
makanan tu pun bosan tngok popoi,,,, konfommm x habes,,,
hahahaha,,,, kan dah membazir,,, org kat somalia tu berebut2 nak mkn,,,
so,, elakkan makan time bosan,,,, hehehe

keenam,,, bila bosan kita on9 FB!!!
MASALAHNYE sekarang ni,,, FB pun MEMBOSANKAN!!
yeeeee! sgt membosankan,,,, hurmm,,,
lagi2 bile kwn2 da mula balik kg,,, kita kat U ni duduk kesepian sorang2,,,,,
arghhhh,,, T_T,,, bosan tahap cipan,,,,
=_=

ketujuh,, layan TWITTER la plak,,,
pun bosan jugak,,,,, xde bahan tuk dijadikan BAHAN,,,,
hahahhaa,, nak cri bahan je kan,,, lalalallala
eh,, sapa de TWITTER??
follow popoi la,,, saiful_hisyam
tq,, wahhh,,, sempat je kan,, huhuhu

kelapan!! bLogwalking!!
hah,, ni blogger2 mesti duke kn lau blog dia de org singgah,,,
ahhahaa,, kje ni da lama popoi x buat tau,, JUJUR!
sebab musabab nye,,, LINE cam hareMMM,,,,
nk edit blog yg mkn mse 5 mnit leh jdi stgh jam,,,
wat the herrrrr,,,, grrrrrr,,,
tpi,, apa2 pun bsyukur ler de wifi kn,,,,
leh on9,, x gitue???

kesembilan,,,,,
bila bosan kite kluar p lepak tepi laut!!!
sambil makan jagung kukus!!!
wahhhh,,,,
feel2 TITANIC,,,, tapi harini,,, x kluar,,,
sebab kwn xnk belanja,,, ahahhahaa
APAKAH?
tunggu org blanja bru nk p ke popoi???
kedeng nk mampus,,, =_=

dan yg kesepuluh,,,, bile bosan,,,,, 
popoi buat entry la,,, ahhahaa
entry yg korunk baca ni hape,,,,
ni sbb bosan la,,,, bananannaa~~~
terima kaseh ler baca ayat bosan popoi mlm2 ni,,,,
syg korunkzzz,,,,

sok popoi balik kg di JOHOR,,,,,
x dpt nk update entry tuk malam hari,,,,
jgn nakal2,,,, ahhahaha MOTIF???
daaa,,,
salam korunk,,,
nite,,,,


9 comments:

  1. aku pn kalau bosan g karok...sorang2 jer sebab suara ala ala siti nurhaliza...takut jadik artist pulak lepas ni...lol!

    ReplyDelete
  2. kah3,,,, kalah la sore aku ala2 ella ni,,, hurmmm,,,

    ReplyDelete
  3. Kaki Blogger . Kaki Wayang . Kaki Movie . Jom Jalan2 kat http://sasaumovie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn diajak tgok movie,,, addicted! haha

      Delete
  4. awalnye mood raya.haha rajin kemas bilik..mai kemas bilik aku jugak.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xnak aku bilik hang,, mesti besepah,, hahaha

      Delete
  5. korek idung ilang bosan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...