Terima Kasih Semua !

Saturday, 3 December 2011

huarghhh~~ lme gilerzz x hap dettt~~ Stress2!! +_+

Salam semua!!!
miss u,,, muahhhh333~~~~ Hamboi,,,, hik33,,,
lme beno popoi x hupdate,,, de yg kata popoi ni msuk bloglist dia,,, de yg sruh hapdate,,,
de yg tgur x aktif berblog g ke????
untung ke ngn blog????
omaigaddd,,,, tq sumer,,, pas bce n dgr tu sume,,, mood dtg lik...
xtau la sampai bila mood ni leh bthan,,,
ok jum kita merapu petang2 cmnie,,, huk333
gbr kat atas tuh,,, yg aku duk senyummmmm tu,,, 
aku kat studio arca mse tu,,, yg pkai bju biru tu,,,, EN NAN nama dia,,, tgh AJAR aku guna VAKUM,,,
ahhahahahahhaa,,, yelah,, sbb vakum studio ngn vakum umh len,,,
kne la blaja,,, aku blaja?????? xde nyer,,, sempat snap2 g,, kih3333
sian en nan umpama mencurah air ke daun keladi,,,, huk333,,,
mse gbr ni diambil,,, aku cukup2 penat,,, tpi demi gambar yg menarikk,, kne r senyum, hak3333
poyo,,,,,, =_=

eh korunk,,, de sikit soalan la nk tnye,,, pandangan korunk la,,,
aku ni ckup pemalu orgnyer,,, =_=
lebih2 lgi lau nk mulakan perbualan or ppe la pd org yg aku baru nk kenal,,,,
tpi spe da knal ngn aku,,, sume x cye aku ni pmalu,,,,
persoalannya skunk,,
de x cre2 tuk ilangkan sikit jerp rse malu tu???
=_= helep mee plese,,,,,,,

ngntuk sehh ptg2 cmnie,,,, hermmmm,,,,,

p/s : dah berkahwin tu jgn la kcau2 org yg masih bujang trang tang tang tang ni yer,,, 
geliiiii i,,,,, hak333 setia la pd pasangan tu yer,,, hoyeaaa2!
slm,, calo!


10 comments:

  1. tak kesah mcm mane pun..malu kne bertempat ..tu je..

    sy ni kureng sikit malu nye..nak2 bila nk tmbah kawan baru..

    lau malu, xleh kwn ar.,.hehehe

    LOL :)

    selamat berblogging

    ReplyDelete
  2. tebalkan muka n luaskan pergaulan..hehehhe
    selamat mencoba(^__^)

    ReplyDelete
  3. tebalkan muka n luaskan pergaulan..hehehhe
    selamat mencoba(^__^)

    ReplyDelete
  4. hehehee,, tq awak bdua,, saya cuba! ^___^

    ReplyDelete
  5. hohohoho....kami pun lama gak menyepi dri blog ni.....nice pic =)

    ReplyDelete
  6. hahaaa,,, hye eida,, tq singgah n komen,, ^^

    ReplyDelete
  7. makan jamu mak dara banyak banyak, kompem hilang malu tu.


    cubalah.

    kihkih

    ReplyDelete
  8. adeyhh malu2 plakk..lelaki mlyu trkhir ke?? hehehe klu niat uh siyes & ikhlas nk brkawan..xyah malu2..

    kalau malu..terlepas w0oo...:p

    ReplyDelete
  9. hahahaa,,, korunk,, aku da x mlu2 g da,, hahahaha ^^ tq sume!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...