Terima Kasih Semua !

Tuesday, 8 November 2011

Kalau dia hebat,, dah lama dia kayOOO~~ lalalaala ^_^

Salam semua!!
apa kaba? harap sume sehat la yer,,,
ehhee apa ke bende tajuk entry ko ni popoi??
entry kli nie sal "BOMOH"..
Kepercayaan masyarakat malaysia sal bomoh nie pd aku dah ada sejak dri dlu g,,,
bomoh pun de byk jenis bomoh,, dan aku xtau tu sume,,,
ahhahahaha nk tau korunk search sendri tau,,, lalalalala
tdi aku terrrtngok tv cte dongeng kat tv3..
nama pun dongeng kan,, merapuuuuuuuuuuu je la cter nyer,,,,
tukar mata la,,, bila nges kuar mutiara la,,,
bila senyum keluar bunga la,,,
hehehehhee,,, yg aku pun sengettttt p layan cter cmtu,,,
huuuu
pd aku la,,,
kalau betullah bomoh tu hebat lehh buat seseorg jdi kayOOO,,,
dah lama da dia jdikan dri dia tu kayoooo,,,
kalau btullah bomoh tu hebat leh crikan jodoh org...
dah lama dah dia kawen ngn girl2 femes kat malaysia nie,,,
persoalannya,, npe tidak??? 
TIDAK DINAFIKAN,,, ada juga Ustaz2 yg pandai dalam perubatan islam k,,,
yg tu aku kluarkan dri kategori BOMOH,,,
sbb knapa? korunk pun dah leh pkir kn,,,
^____^

p/s : syirik2,,,, ^___^

13 comments:

  1. bomoh yang guna asap kemeyan semua tuh, x elok.. jgn pergi..

    ReplyDelete
  2. papepon kita mintak pertolongan dari yang Maha Esa.... :)





    p/s: popoi,sweet bener nama kamu ya...haha,mun giya,salam perkenalan dari onie :)

    ReplyDelete
  3. tq onie,, sweet juga nme tu,, ehhee yup,, apa2 pun,, Allah S.W.T la yg utama,, ^^

    ReplyDelete
  4. ck pernah dikatakan terkena buatan org..wallahualam..CK tak tau..sebab CK xsedar. Yg ck sedar parents CK bawak CK jumpe ramai ustaz2 yg gune cara perubtn islam..xpernah agi la jumpe t0k2 dukun nie. alhmdllah da ok skung..^^,

    ReplyDelete
  5. percaya pada bomoh,makanya kita telah menyekutukan allah.nice entry..

    follow kamu bro..567 cntik tu^^

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah ck,, tq era! tq woofer,, huuhuu ^__^

    ReplyDelete
  7. hmm bomoh! ada bomoh yg bela makhluk halus ni, ada yg guna al-Quran, bnyk lagi jenis bomoh yg ada

    ReplyDelete
  8. tau xpe,, ssah la aku nk pcye,, hermm,, =_=

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...