Terima Kasih Semua !

Monday, 29 July 2013

Mimpi Blogger Hebat Bagi Tips! O_O"

(gbr hiasan cp drpd http://nazrien.com/ )

Salam,, tidur tak basuh kaki,, kan dah mimpi bukan-bukan,,
semalam aku tertido lepas maghrib,, akibat perut yang kenyang sangat kot,, #shameonme -_-"
tup2, aku mimpi seorang blogger hebat ni,,,
dia cakap pada aku,, dia suruh aku buat tu,, buat ini,, untuk mantapkan blog popoi ni,,,
bukan tu je,, dia ajar g camne nak dapatkan duit dengan cepat melalui blog...

-_-"
aku pulak sempat berbual dengan blogger tu,,,
aku tanya akaun nuffnang dia berapa RM da sekarang...
dia taknak jawab,, dia tanya aku semula,,
aku cakap lah,,, de la dalam RM60.00...
blogger tu senyum ja,,, dia kata duit dia lebih RM40.00 dari aku..
(dalam hati aku ketawa.. hahaha)

apa punya jenis mimpi la kan,,, -_-"
tiba-tiba perbualan kami terputus,,,
aku terbangun dari tidur...
sambil lap air liur yang meleleh cantikkk je tepi pipi.. ( unsur lewah )
terus layan tv lak,,,

identiti blogger tu dirahsiakan...
hehe,, moga dia terus sukses,,,
i followww~~~~~ hehe ^_^

k la, tu je nak kongsi mimpi aku..
teruskan blogging k,,
^_^
Jaga Diri, Jaga Iman.
Take care everyody..
Salam.....



2 comments:

  1. Pergh, kenyang sgt sampai sempat bermimpi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi,, hahaha,, -_-" terlelap.. hik4

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...