Terima Kasih Semua !

Wednesday, 11 January 2012

Cara - Cara Lepas Geram Paling Beshh mengikut resepi popoi !! muahahaha

Salam!!!

"hoiii!!! mangkok hayooonnn!!!"
ayat ntah hape2 kan kluar dri mlut kita bila kita geram,, ahhahaa ^_^ 
popoi bgi contoh tu,, bukan btul2,, hahahaa
popoi wat entry ni pun bukan sbb popoi tgh geramkn seseorang,,
tapi sebab tangan ni rajin nak menaip,,
hak3333
^_^

apa ek cara2 berkesan tuk ilangkan geram,,, hermm,, kne ikut situasi gak la,,,

situasi pertama,, "Dalam Tandas"
kata la an,, kita da r xtahan sgtttt da nie,,,
perut memulas2,,,, grrrrrrr tandas de 2 jek???
dua2 de org,,,, tunggu punya tunggu,,, gaya bermacam gaya lah sbb nak tahan perut tuh,,,
x kuar2 gak!!!,,, 15 mnit berlalu,,,
x kuar2 gak,,,, mula rasa geram nak terkincit je nih,,,,,
geram3!!! nak buat pe sruh dieowg kuar an,,,, 
amek je hp korunk,,, buat2 mek gbr x kesah la dri atas ke bwh ke,,, bgi dia pasan,,, kuar la pastu,,,
konfomm!!! KO KENE TUMBOK!! kah3333
yg penting dpt tandas,, kan tu matlamatnye,, ahahahhahahaa

situasi kedua,, "tunggu makanan sampai"
duduk la korunk ngn membe2,,,,,
ade la mamat poyo ni dtg nk mek order,,,, nk cepat jep,,, orang bru nk tngok2 buku order muka
da cam haremmmmmm,,,,, grrrrrr
pastu korunk pun tunggu la makanan x sampai2,,,,
tunggu punya tunggu,,,,
x sampai2,,,,,
saba g,,,,,
tunggu g,,,,,,
x sampai gak,,,,,,,
cadangan popoi la kan,,,,,,
ko p la masuk dapur dorang tuh,,,,,
amek bawang dua bijik,,,, cili padi segenggam,,,,, belacan seketul,,,,,,,,, garam sebungkus,,,,,,,
masuk dlm blender,,,,,,,,  (pinjam kdai jap)
da blender sume,,,,, ko cari mamat poyo tu tdi,,,,,
ko sumbat dlm mlut dia cukup2,,,, pastu bla r,,,,,,
x bla ko saja cri pasal,,, kah33333333

situasi ketiga, " tunggu bus"
da la lewat bgun pagi!!
moto xde!!!
kreta xde!!!!
pengangkutan awam menjadi pilihan utama,,, hahahaha
hambek kooo,, tunggu bus punyer berjam nak p kje,,,,,
masuk kje kol 8,,,,, smpai bustop depan umah dah kol 8.05 mnit,,, ahhahahaha
prasaan bercampur baur la mse tu kan,,,, geram3!!! dlm kpala salah pakcik bus je kan!!!
sebab lambat,,,, ngekk sgt,,,, ahhahaha ^_^
nk marah pakcik bus bila sampai t kang dia tinggal plak,,,,, hermmmm
cadangan popoi la kan,,,,
ko naik dlu bus tu ngn muka yang paling suci ko pernah ada!!!!
hahahahaa,, senyum menjadi faktor penting yer kwn2,,, ahahaha
bila da de dlm bus,,,,, ko kuarkan marker ke,,, pisau ker,,,, ko kerjakan la seat depan ko tu hah,,,
x pun seat ko sendri,,, ahahahahhaa koyak habes2,,,,,
jgn apa2 kn pakcik tu,,,,, t sok ko nak nek lagi bus tuh,,, kah3333
kene sedar kedudukan ko yer,, hik33333 koyak2 pun,,, lau sok pakcik tu koyakkan
muka ko,,,, tanggung sendri la yer,, ahhhaha

situasi keempat,, "awek jeling kt boboy"
errrrr,,, cantek sgt le tu,,,,
senyum x salah kot,,,, kata sedekah,,,,,,
geram tau x,,, geram2,,,,!!!!!!,,,
dlm ati suka gak,,,, awek cantek spe xnak kan,,, (scra umumnya la)
tpi da geram punye pasal,,,,,,, "GERAM"
popoi cadangkan la kan,,,,,,
baik ko p minx je la nbr tepon dia,,,,,,,,
ahhahahaa,, mne tau jodoh kan,, kah3333333
geram sgt,,,,,, ammbekkkkk,,,,,,,,

situasi kelima " beratur panjang"
beratur punye panjang da nak dptkan sain sipopoi ni,, kah3333333333333333333
(pasan gila muka nk kne hentak je kan kt dinding!! kah333)
beratur punye bratur,,,,,,,
mne leh tahan panjang2 beb,,,,,
kaki da lenguh,,,,,,,,
depan ko lak makcik2 ngn duk mengumpat je kje,,,,,
blakang ko lak smoker addict yg ntah berasal dri mne ntah ngn bau perfume
menusukkkkk ke idung!!
agak2 pe korunk nk buat???/
lau popoi la,,,,
popoi ckp sorang2,,,,,,,,,,,, ketawa sorang2,,,,,,,,,,,,,
jap2 menangis ker,,,,,,,,,,,,,,,,
nk g advancce,,,,,,,
kuarkan la pisau ke,,,,,,,,,,
parang ke,,,,,,,,,,,,,,
konfom makcik2 tdi berhenti mengumpat n dia ckp kat kwn dia..
"xpe la jah,,,, sok je la aku dptkn sain sipopoi tuh,, laki aku nk p men golffff lah"
hahahhahaa
yg sedap mrokok tu tdi,,, konfom2
tertelan asap yg dia duk hembus2 kat korunk tdi tuh,, 
harap2 la org depan2 tu pasan gak perilaku ko yg pelik tuh,,,,
senang,,, x payah nak beratur panjang2,,,,,,,
yg menjadi persoalannye,,,,
sipopoi nak ke bgi sain kat ko??
hahahaha,,, ntah2,, dia yg lari dulu,,, kah3333 (penakut k)

^_^

okeh2,,,, 5 je dlu situasi yg popoi mampu buat sebelum tdo ni,,,,
kalau korunk nak ikut cara ni,,,,
dipersilakan,,,,,
tapi kalau xmenjadi,,,, jangan cari popoi yer,,, hik3333
selamat mencuba!!!!! ^_^
peace no war!! grrrrrr~~~


p/s : cara-cara jaga adab depan mak mertua????
coming soon,,,,, (tunggu thriller hak3) =P









3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...