Terima Kasih Semua !

Monday, 9 January 2012

15 Hari Di Kluang... Episod 3-5

Salam!!
hehehe,,, tertinggal plak dah cter aku kt kluang untuk hari ke 3 n 4,, ahhahaa
aku campooo skali la ngn hari ke 5 k,, heheheh ^^
duk kat umah pe rse ek bile kita xde buat pape,,,,
bowsannn lah,,, ahhahaha =_=
makan,,,,
tidooooo,,,,,,,,,,,
fb,,,,,,,,,,,,,,,,,
tu je r kje aku,,,
hahahaa
makin besar prut den,,,, ahhahahaa

slain perut yg besar,,, rambut aku pun da lain,, ahhahaaa
suke333,,,,,,
grrrr,,, jimba2??? x lah,,,
xde mood nk berjimba2,,,, =_=

eh2,,, apa kita nak buat lau kita rindu org yg jauh ngn kita ek?
selain fb,,, slain hp,,,,
hurmmm,,,,
=_=

mse kt U sibukkk nak balik umah,,,,,
kat umahhh lak,,,, sibukkkk nk balik U,,,
ahhahahaa
popoi2,,,,,,
pe nak jadi,,,,
exam aku x abes g sbnarnye,,,,
18 n 19 last pper untuk sem ni,,,
hurm,, harap2 ok la sem nie,,,,
amin3,,,,,

wehh,,, g stu nk tnye,,,
korunk earning guna pe ek tuk blog yg korunk btul2 puas ati la,,,,
de tipss??? 

+_+

ok la,,,
layan movie lu k,, hehehehe babai,,,

p/s : macam sakai blog ni kan,, ahahhaaahaha =_=

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...