Terima Kasih Semua !

Monday, 26 December 2011

Mula2 Wau!!! pastu,,, owhh,,, okbai,, hohoho

Salam!!
smbung g kita dalam rncangan carutan terlampau,,, muahaahahaha (ktawa setan)
ptg2 panas cmnie,, popoi nye topik sal
"superrrrstar"
bak kata org tua2,,, orang2 yang femes gituww,, hahaha
sapa jep yg femes kt muka bumi nie ekk,,
hermm,,,
ramai la,, termasukla artis,,,,

pengalaman 1 
popoi: ma ai,, acha septetttttt nk dtg tmpt kita ker??
kwn2 : ye r,, artis indotetttttt tuh,,, huhu bukan senang nk jumpe au,,,
popoi : wauuuu,, dpt jumpe artis luar negara (even dri indotetttttt)
kwn2 : ok lau cmtu,, mlm ni k kol 8 mlm aku amek ko,,,
popoi : okeh bebeh!
"jam 8.30 mlm,, dataran tempat pentas"
popoi: weh!! acha tetttt wehh!! muahahahha (xcited)
kwn2 : pehhh,, cun nyer,, kecik jerp,,,,
"stat je nyanyi"
popoi : wehh,,, tu acha tettttt ker wehh????? sore dia,,,,,,,,,,, =_+
kwn : aku mana tau,, x pernah jumpa g la popoi,,,
popoi : cam haremmm,,,,,, =_=

pengalaman 2 
popoi : geng! ada ratu rock la weh mlm nie,,,,,
kwn : tau xpe,, mesti happening gilerrr!!!
"ditempat kejadian"
popoi : oit kwn,, dia nk nyanyi lagu baru tuh,,, diam2,, aku nk fokus,,,
kwn : okeh2,, fine,, dgr la,,,
popoi : oit kwn,, ko nk bbual ngn aku x,, bosan lah,, dia miming,,,,,,,, +_+
kwn : aku nk p beli tiket wayang,, nk ikut??
popoi : nak2!!!!!

pengalaman 3 :
popoi : uit,, badan dia besar,, mesti suara dia sedap,,, (dgn harapan)
kwn : rasanya sedap kot,,,,,,
"hari kejadian" 
popoi : dia nk nyanyi weh,,,, spe ek artis nih,,, 
kwn : ko artis2 CANTEKKKK je ko knal,,, artis ni nama dia Din@ teeetttttttt,,,,
popoi : owh,, yg tu,,, knal la kot,,,, diam2!! dia nk nyanyi,,,
kwn : +_+
popoi : kan betul aku cakap!!!! sore dia superb!!! meremang bulu roma dgr k,,,
kwn : tu la dia VOKAL bukan SEKADAR RUPAAAA....
(paheee x???)

pengalaman 4 
popoi : menyampah nyer ngn org depan aku nih,,, gedik giler ngn artis pujaan dia tuh,,,
menggeletik!!!
kwn : relax r,,, biasa r tuh,,, Nong kot yg dtg,,,, +__+
popoi : owh,, okeh2,,, (bgi pluang dorang terkinja2) 
kwn : ko tngok er t nong kuar,,, mengancam,,,,
"artis pun kuar"
popoi : Ya  Allah!! ni artis luar negara ke nie,,, kain baju tang atas tu mne???????
kwn : biasa r tuh,, ko ni kuno sgt,,, (aku juga salah,,,,) =_=

pengalaman 5 
popoi : jum p pesta penang,,, hehehehe
kwn : ok jerp,, jum,,
"tgh beli tiket"
kwn : popoi!! de hazama la mlm nie,, hik3 ( senyum sinis)
popoi : dah ko senyum2 tngok aku napa???? cepuk kang!!
kwn : dpt r tngok mlm nie,,,,
"tempat kejadian"
popoi : apa la PA SYSTEM failllll,,,,,, sian dak hazama tu,,,,
kwn : tau xpe,,, nseb bek dia pandai kwal keadaan,,,
popoi : tau xpe,, sporting je aku tngok,,,
kwn : kan,, sore dia ok x??
popoi : ko tnye aku sal?? aku bukan judge lah!! jum blah,,,,
kwn : nak nek VORTEX x???
popoi : bongok!!!!! +_+

psst : Bila la dpt jumpe Nora Danish,,,,,, =_=

(pengalaman diatas xde kne mengena ngn yg idup maupun yg dah meninggal dunia)


SEnget la ko!! 

8 comments:

  1. saya Bolat tettt.. kahkahkah.. popoi2.. =D

    ReplyDelete
  2. apa tu/.hehehe
    peminta setia nora danish kew.hehe

    ReplyDelete
  3. ahhaa,, semestinya nora danish,, hik3,, cekbolat tett,, kih33,, ^^

    ReplyDelete
  4. mood bosan nk bukak buku larh turh yg dok post bnde2 neh. hhik

    ReplyDelete
  5. cm ne la gelagat p0poi klu tngok nora danish nyanyi lak yew :D

    ReplyDelete
  6. hohoho,,, bosan x bosan gak la,, ahahha nora danish nyanyi??? omaigaddd~~~ grrrr

    ReplyDelete
  7. saya bulat..:)

    http://miss-nadya.blogspot.com/2011/12/cartoon-usb-pen-drive.html

    dapat ping entry tanpa gambar sahaja...sadis bukan??

    ReplyDelete
  8. hahaha,, tau xpe,, sedeh2,,, =_=

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...