Terima Kasih Semua !

Saturday, 5 November 2011

Pondan Cari MAKAN ??

Salam,,
^___^ 
jgn slah faham yer,, aku bukan nk serang sesape,, cuma mahu berkongsi jep,,
tajuk ni salah satu part dalam surat khabar Harian metro arini,,,
betul ke nie??
yup,,, 

" TUNGGU PELANGGAN... sekumpulan pondan yg menunggu di
 tepi Jln Pintal Tali dan Lebuh Chulia bagi menawarkan khidmat seks."

tu yg ditulis bwh gbr dlm pper tu hah,,, herrmm,,, 
satu lagi aktiviti sosial yg agak SOSIAL...
patut atau tidak patut mereka2 tu berniaga cmtu??
ke patut cri kje halal??
hermmm,, mesti byk yg akan kata,, "tu mesti dowang de msalah pribadi r tu,,"
frust ngn cinta kot dlu2,,,
tu yg jdi cmtu tu,,,,
hermm,,,
yg aku pasti dan benar2 tau,, Allah s.w.t sahaja yg tahu sebab musabab nyer,,
kita x berhak pun nk hukum dowang kan,,,
^___^

pada pelanggan2 dowang plak,,, lu da leh pkir mne baik mne buruk,,,
klau lu nk langgan gk,, lu tanggung lerr sendri yer,,, =)
syok sementara je pownn,,, =_=

p/s : mne penting hak asasi manusia yg sibuk dituntut2 tuhhh @ hukum agama yg wajib kite ikut??
"SEKSUALITI MERDEKA BULLSHITTT"





15 comments:

  1. hmmmmmmmmmmmmmm...........dunia akhir zaman......

    ReplyDelete
  2. hermm,, apa kita patut buat? ^_^

    ReplyDelete
  3. nice entri bro :) dunia semakin pelik. salam idul adha

    ReplyDelete
  4. berdoa semoga mereka kmbali ke pangkal jalan..amin :) btw Salam AidilAdha :)

    ReplyDelete
  5. yg jd pelangan tu nafsu apa la agak nye...(-.-')
    pelik pelik org zaman skrg ni

    ReplyDelete
  6. kalah nafsu kuda,, ahahha ^^ slamat hri raya sepet,, =)

    ReplyDelete
  7. pondan pon laku kan.haishh.duniaa duniaaa

    ReplyDelete
  8. haaha~~ ^^ ada aje org nk,,

    ReplyDelete
  9. salam singgah ngn 4low sini. mohon 4low blog kongsi jgk jika blum (^_^)

    setuju dgn kamu..malaysia dan semakin teruk..knp nak ubah kejadian allah. terima lah akibat nanti

    meksih coz singgah blog kongsi yer...

    ReplyDelete
  10. sme2~~ selamat hri raya yer! ^_^

    ReplyDelete
  11. kak fieda singgah sini dan follow..
    salam aidil adha..:)

    ReplyDelete
  12. slm aidil adha jugak kak fieda! ^^

    ReplyDelete
  13. yang pelik nya pondan pun ada selera gak ke diorang nak main.ades

    ReplyDelete
  14. hahaa~~ xtau la pendamba, ^^ taste org kn len2,, huuu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...