Terima Kasih Semua !

Sunday, 7 August 2011

Popoi Memalukan Dirinya Sendiri ~~ +_+ OMG~ #2

Salam!
entry pagi buta nie ditulis coz popoi tgh ada mood nk tulis,, heee~~
lau sebelum nie popoi dah tulis sal terpeluk seorang makcik semasa kecil,,,
yg nie lak kisah popoi wat persembahan HARI GURU ngan kawan2 kat sekolah,,,
kisah nyer bermula cmnie,,
Cam biasa la kan Sambutan Hari Guru kat sekolah2 mesti ada persembahan,,, ehehee
popoi n the geng pun turut terlibat dalam membuat satu persembahan nyanyian!
nyanyian tuh! x leh bla kan,, ehehhee
mse tuh tingkatan berapa x ingat la kwn2,,,
Lama kteowg berlatih,, ehehhe almaklumla,, nak wat show kan,, allaalala (diva kan) ahaha
lagu yg nak dibawakan masa tu lagu JAMAL ABDILLAH k,,
tajuk x ingat la,,, hermmm,,, +_+
nyanyi tu kteowg tukar2 la laki pompan laki pompan,,ehehe
sampai jek turn popoi nyanyi,,, suara x sampai la plak!!! adushhh,,,, nk cover cmne nieh,,,, (dalam hati cam nak lari satu padang) ahahhahahaha dah la berdiri mengadap budak2 satu sekolah,,,
lari jek pitching ngn suara x sampai tuh kan! cikgu kat depan tergelak gelak tngokkan popoi!
hussshhhhh~~ malu sehhhh,, ahahhaha =_+
myb kwn2 lain x ingat da kot,,, tpi bende nie popoi masih ingat sbb pengalaman nie besh lau dingat kembali! ehehhehe ^_^
cerita nie x habes kat sini tau,, ehhehe untuk popoi menebus balik rasa malu tuh,,,
form 5 !! popoi masuk pertandingan karaoke!! tu pun atas dorongan dan kerelaan hati nie,,, ehehhee
tup2,, dapat nbr 3 bai!! ahahhahaa siapa sangke kan,,,, budak yg nyanyi atas pentas ntah hape2 tuh,,,
leh menang petandingan karaoke tempat ketiga!
hehehehe
apa?? x ramai masuk???
heloooo,,, (sekali lagi diva) ahahhaa ramai k yg masuk,,,
cuma dah rezeki kan,,, terima je lah,, ehehhehe
^_^

tu la dia pengalaman kedua popoi memalukan dirinya sendiri,,,
bukan nak bukak aib popoi,, cuma nk kongsikan sedikit pengalaman popoi pada korunk sumer,,,
yg popoi nak tegaskan kat sini,, 
kita kena percaya dengan kelebihan diri kita,,
jgn mudah berputus asa kalau dah sekali gagal,,,
selagi x berjaya,, selagi tu la jgn berhenti berusaha,,,
dan kalau dah berjaya lak,, jgn sesekali kita mendongak ke langit!
ada faham kwn2??? ehhehe mesti korunk faham lah,,,
kata blogger~~~ ^_^

p/s : terima kasih sbb membaca entry nie,, syg korunk lah!!! lalalalala ^_^

17 comments:

  1. oke..ngan bangga nak tanya..inche popoi nyanyik lagu ap???=P

    ReplyDelete
  2. hahahaaa~~ mawi,,, Kian~ ^_^

    ReplyDelete
  3. wuhyoo laguu~~~kian jaoooooo...kian hilangggg~~
    hahah

    ReplyDelete
  4. kih33~~~ x minat mawi pun,, lagu dia jerp,, hehehe

    ReplyDelete
  5. rajin jex popoi update bloge popoi... :)

    ReplyDelete
  6. huuhuu,, omg~~~ ter update la fezul~ ^^

    ReplyDelete
  7. salah mic la tu.hehe.pengalaman mcm nie bukanla perkara yang mengaibkan. memori ;)

    ReplyDelete
  8. wah best nyanyi kat public..lau suara sedap la.
    hhee
    duetlak tu..siyes sempoi

    ReplyDelete
  9. perghhhh dulu kene gelak
    pitch tak sampay..
    sekarang dah menang bai..pehhh
    nnti kita karok same2 k..
    HAHAHA..aku pun nyanyi sedap gak..
    katak tunduk kot..agaga..
    =)

    ReplyDelete
  10. hahaha~~
    aina: yup2,, memori,, ehehe ^_^
    edy : sempoi ker?? semput der,, kih33
    far8 : okeh2,, haahaha suke gler karok,, haha ^^

    ReplyDelete
  11. jom wat persembahan kat skolah saya

    ReplyDelete
  12. perghh.. pengalaman mengajar kitaa..haha

    ReplyDelete
  13. haahaa,,, boleh2~~ kih33 yup,, pengalamn tu besh,, hee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...