Terima Kasih Semua !

Saturday 2 July 2011

Filem "The Shrine" ??


Salam!! 
mlm nie aku nk cter ckit sal sebuah filem seram yg aku download dan tonton nih,,, 
filem nieh bgi aku sgt besh,!!
jln cerita yg besh,, sukar untuk agak ape yg akan jadi..
seram ke x?? boleh tahan seram la,,
ending yg bgus,, x mengecewakan,, ehehe,,,
spe2 yg rse nk tngok,, p la download,,, hahaa
sbb filem nie kluar pd thun 2010..
cerita nie mengesahkan dua org wanita bekerja sebagai reporter, bersama seorang lelaki as camera men (bertiga la) pergi ke sebuah perkampungan untuk mencari jwpn misteri kehilangan seorang pemuda yg dulunyer pernah pergi ke kampung tersebut dan tidak muncul2 lagi pastu,, dikampung tersebut terdpt satu perkara misteri yg ditakuti oleh penduduk kampung,, iaitu kepulan asap ditgh2 hutan,, sesiapa shj yg masuk dlm kwsn asap tuh,, akan dikenakan SUMPAHAN!! cerita selanjutnya,,, korunk tngok sendri k,, heheee cume aku nk britau,,, selepas jep reporter wanita dua org tu msuk dlm kawasan asap tuh,, bermulalah kisah2 yg agak menyeramkan dan mencemaskan!!! besh citer nieh,,, dri 5 bintang aku bgi 4!! 
^_^ chill!! 


p/s : stakat nie xde lgi filem melayu yg endingnyer SEMPURNA....  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...