Terima Kasih Semua !

Sunday, 31 July 2011

Bila Pontianak Duduk Lepak Sama2,, nie la yg jadi !!!



Salam!!
Kisah ni aku baca dalam sebuah majalah sebenarnya, kisah tiga ekor pontianak yang mempunyai ego masing-masing,,, ego punyala tinggi melangit!
"part 1"
pontianak 1 : korunk npk x kampung depan tu??? aku nk p jap yer,,,
pontianak 2 dan 3 pun iyakan je la,,
tak sampai 5 minit,, pontianak 1 balik semula ke tempat dieowg lepak dengan mulut yang berdarah,,
pontianak 1 : korunk tau,, satu kampung tu aku dah gigit!! sumer da mati! hebat x hebat r aku,,,
pontianak 2 dan 3 pun hanya mampu tersenyum,,,
pontianak 2 : eleh,, stakat kampung jek?? jap yer!! tunggu sini!
shuuppppp!!! pontianak 2 terbang~~~~ x sampai 3 minit, pontianak 2 pun pulang dengan mulut dan hidung yg berdarah,,
pontianak 2 : korunk npk bandar depan tuh?? satu bandar aku dah gigit!! lagi hebat aku lau nk dibandingkan ngn pontianak 1!
pontianak 3 pun panassss jerpp,,,
tanpa membuang masa,, dia pun terbang dengan amat pantas!!!
x sampai seminit!!! dah patah balik dengan mulut,hidung,mata,dahi yg berdarah!!,,,
pontianak 3 : korang nampak TEMBOK depan tuh?????
pontianak 1 dan 2 : nampak!!! nape???
pontianak 3 : AKU X NAMPAK! saketnyer terlanggar~~~~~ +_+
(tahan saket sbb muka bengkak)

^_^

p/s : aku x kesah org nk blagak ngn aku,, rmai g nk kwn ngn aku,, hehe ^^

10 comments:

  1. hv fun nyer cter,, eheh ^^

    ReplyDelete
  2. hahhaa... bengong nye ponti.. hahaa

    ReplyDelete
  3. hahaaa~~ gelap kot,, x npk,, ahaha ^^

    ReplyDelete
  4. #LOL aku prnah dgr crita ni time skolah dlu.. refresh blk.. thanks


    Konspirasi Panas Duit Syiling Siri Ke-3 Malaysia
    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/konspirasi-panas-duit-syiling-siri-ke-3.html

    ReplyDelete
  5. ni mesti tak lulus syarat nak jadi ponti ni. hahaha

    ReplyDelete
  6. hahahaa~~ ye x ye gak! ^^

    ReplyDelete
  7. wahkahkahkahkah,...kelakar gila....ahahhahhaa

    ReplyDelete
  8. hahaha,, suke benor~~ ^_^ tq!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...