Terima Kasih Semua !

Sunday, 24 July 2011

Aku dan Maggie di tempat kerja !!

Salam!!
cter nie berlaku 3 hari lepas,, ehehe
kat tempat kerja aku time rehat,, kat kantin,,
hehehe
bukan berlaku sesuatu yg x elok,, 
cume aku telah dioffer oleh seorang akak nie,,,
dia nk blnje aku mkn maggie time rehat,,
tanpa berlengah lagi,,
aku pun menganggukkan kepala aku,,,
mau2 dah 4 bulan aku x mkn maggie,,
biler akak tu ajak,, trus aku nak,, ahahhaha xtau napa,,,
yg penting,,, akak tu sgt baik,,,
bukan ngn aku jerp,, ngn pekerja2 lain pun sme gak,,,
aku dah la x pnah mkn kat kantin tuh,,,
mangkuk,, cawan,, sumer dia amekkan,,,
dah mcm anak dia la plak,, ahahhaa
cume maggie tu aku wat sendri la,,, ahhaaa (almaklumla,, bukan maggie cup)
dah habes menyental,,, dku pun beredar,,,,
akak tu pesan,, lau nk maggie g,, britau dia,, t dia bagi,,
senyum je la,,, ahhahaha ^_^

p/s : tu la untungnya lau kita x menyombong ngn orang,, orang pun x menyombong ngn kita!! x gitue sumer???

3 comments:

  1. cam kena ngorat jerp? oppps! :)

    ReplyDelete
  2. akak tu dah kawen n da ade anak pun azam azaris!!!! hushhhhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...