Terima Kasih Semua !

Wednesday 29 June 2011

Seminggu 1 hari !!

salam!!
hehee,, seperti dijanjikan,,, aku nk cter sal tempat kje aku la,, ahhahaa
bru jep seminggu 1 hari aku kje kat situ,,
org kata lau org baru msuk kje kne buli la,, pe la,,
alhamdulilah,,, persekitaran,rakan kerja,, sumer besh2~~ ehhee
setakat nie,, mcm2 ragam customer aku jumpe,, ahhahaa
de yg klaka,, de yg blur,, hahhaa,,, nme pun customer kan,, layanz,,,,
perkara yg aku x leh luper stakat nih,,,
de bdak laki lingkungan 16/17 ngn geng2 dia,, beli sluar,,,
kluar drpd fitting room x pkai sluar pas test,, ahahhahaa
nseb bek xde pompan time tuh,, kah3,,
cctv msuk kot dak tuh,, ahhahaa biakan,,,,,,
stakat ni tu je la yg diluar jangke,, hahaa 
ada lagi beno nyer,,, tpi sensor sgt,, t korunk ckp ni blog lucah lak,, ahhahaa

p/s : hapy kje kt cni,, ehhehe ^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...