Terima Kasih Semua !

Monday 14 October 2013

MALAYSIA : Tolong Jangan Tiru



yeahh,, dont walk! run!
kwang soo, jong kook, jae suk, ji hyo, suk jin, haha, and gary.. (joong ki da ilang)
mcm dah ketinggalan je kan aku bru nk buat entry sal RM... heehh
x kesah la tu... yg aku tau.. ni la variety show daebak stakat ni yg aku pernah tngok...

setiap watak dan karakter masing2 penting.. x ckup sorang rasa x besh je..
kwang soo : sgt gilerrrr.... sbb dia aku leh ketawa smpai semput2...
joong kook : garang.. mementingkan kesempurnaan.. x suke kalah.. -_-"
jae suk : terlampau baik.. haha.. sian tgok pkcik ni duk blari2...
ji hyo : my fev... hehehee x gedik.. nmpk sopan ja.. tp still leh ptahankn diri dia...
suk jin : watak tambahan je kot dlm RM... :3
haha : boleh tahan lawak.. good acting when he in spy mood... hehehe
gary : blur.... blur..... blur...... -_-"

mula2 dlu aku x layan pun RM ni...
ntah cmne ntah leh addicted... 
dah addicted.. layan je ah,,, lagipun mmg besh,, ehhee
leh la buat ilang2 penat kje.. haha

korunk layan gak an???
spe fev korunk... habaq mai.. 
aku rsa ramai suke kwang soo... mangsa buli.. hehe

Malaysia : Meniru....
haritu aku tertgok tv1234567788...
variety show gak... aktiviti dia meniru RM...
sakit mata tgok bila segelintir artis kita yg fofularrr menjerit2,,, terlompat2... tergedik2 habiskan
aktiviti tuh.. hmmm
kalau x meniru x sah... -_-" 
superstar sgt.. haha 
komen korang klau de yg suke mniru ni??

babai!
FIGHTING!
ANYEONG....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...