Terima Kasih Semua !

Wednesday 26 September 2012

Facebook Didahulukan,, ^__^

Salam,,,
npe la aku nak tulis sal facebook lak kan mlm2 cmni,, huuu
ntah la,, xde idea kot, hahha
kita cincai2 je la er,,,
baca je la kalau nak baca,, huuuu

Zaman dulu,, kalau sakit terus ke rumah sakit,, Zaman sekarang,, 
kalau sakit update status FB dlu,, Atoyai atit pewrutt larhh puwlakk~~ >_<"

huuu,,, ni salah satu contoh zaman sekarang,,,
kalau dulu aku rasa la kan,,, mesti camni,,,

ermmm,,, maafkan patik,,, izinkan patik ke dapur sebentar,,,
emergency kesss,,, ">_>
hak3

mungkin la kot cmtu kan,, 
huuuu,,,, sekarang ni,,, demam,, sakit perut,,, nak makan,,
marah orang,, suka org,,, hujan,,, x hujan,,, meroyan,, ngantuk,,
malas,, kat mana,, buat pe,,, 
segelintir tu duk bercrita bgi sume tau,, hehehe
ok fine,,,, lu artis hebat,,
kwn2 lu nak tau sume tu,, huuuuuu opsss,,, sory klau trasa,,,, >_<"

aku neutralkn lik dengan apa yg aku ckp k,,,
biasalah kan manusia,,, nama pun manusia,,,
kdang2 fb tu la tempat kita luahkan apa yg kita rasa,,,
kadang2 fb tu dah mcm pendgr setia masalah kita,,,
untung2 ada kwn yg bantu,, settle masalah,,, x gitu???
huuuuu,,,, 

selalu sgt dgr org ckp,,,
"tu fb aku,, wall aku,,, look i care nk post apa2 pun!"
saba kak,, saba,, hahahaha
x kata pum salah,,, cume,,,,,, hmmmm,,,,, xpe la kak,, post la lagi,,, hiks

kalau dikumpulkan luahan emosi tu kan,,,,
jadi satu buku setebal novel harry potter rasanya,,, ahhaha
aku x kesah pun ko nak post apa skali pun,,,
x kcau idup aku sdah ler,,,

kadang2 tu bca luahan emosi orang kat fb,,,
leh ktawa sorunk2 dlm bilik,,
huuuu,,,, aku duk terbayang2 keadaan org yg post tuh,,,
hahhahaa,,, mau2 tgh srabut btul lah tuh,, hahahaa

opss,,, hari ni aku terpost satu status bawah kategori luahan gak la,,,
tpi xde la kot meroyan bagai nak gila kan,,,


line tenet lambat giler,,, aku nak wat kje la dolll,,, jgn smpai aku brubah jdi rangers!! %##@&*&~~~~

huk3,,, org nak wat kje cepat,,, jadi lambat,,,
terrrrmarah,, x sengaja,,, huuuu

k la,,, sebelum aku melalut ntah hpe2 g,,,
selamat malam,,,
mimpi manis,,
senyum manis,,,
manisnya kurma ini,, eh?

">_>

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...