Terima Kasih Semua !

Monday, 18 July 2011

Teringat kat Rosalinda !! ^_^




Salam!
korunk masih ingat g x ngn citer mexico yg menjadi titik mula berkembangnya citer mexico kat tanah air kita nie???
"ROSALINDA"
omg2,,, besh nyer,,, aku ingat g mse tuh aku masih g bersekolah agama,,
lambat masuk kelas hari2!!!
sbb tngok citer tu la,,,
ehhehee
dah la cun,, adushhh,,,, jln crita lak menarik,,,
lagu dia x sah kata la,,,, mantap!!!
korunk pun suka gak kan??!!
ngaku2,,, hahahahaha

pehhh,, cantik sehh,,, +_+

hah!! bunga ros kan,, dlm citer tuh dia asyik ngn bunga je kan,,,, hermm,,,,, lau tv3 ulang lik cter tu korunk nk x??? jawab!! ahahahhaaa
^_^

hah! nie biodata rosalinda skit yer,, ehehe
Ariadna Thalía Sodi Miranda atau Thalía Sodi (lahir 26 ogos 1971) merupakan seorang penyanyi dan pelakon berkebangsaan Mexico. Beliau amat terkenal dengan lakonan dan nyanyiannya di seluruh dunia.

p/s : tringat dia nie tdi r,, sbb terdgr lagu rosalinda dlm lappy aku,, ahaha

6 comments:

  1. ulang blik cite kat tb??of cos la nak! ^^v

    ReplyDelete
  2. hehehee,,, nk minx tv3 mainkan g skali la,, ahahhaa

    ReplyDelete
  3. nak nak. boleh ke popoi tolong mintakkan?

    ReplyDelete
  4. hermm,, leh ke x ekk?? ahahhaa

    ReplyDelete
  5. rosalinda ! mstila mau tgk wehhh..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...