Terima Kasih Semua !

Sunday 2 October 2011

Popoi xde keje kt Studio ~ ^__^

Salam!!
hehehe,, x sempat nk tunggu mlm,, den post g stu entry,, hik3,,
hah! nie ler sdikit sbyk gambaran studio catan aku,,,
orang len tgh duk sedap layan feeeeeeeeeelll mlukis,,
aku leh sedap2 amek gbr,, ahahhaa
bukan pew,, den dah siap smlm,, ehhehee (ckp besar er ko! sok ko kne ngn lecture!!)
hik3,,,
heehee~~ tu dua org g aku snap blakang dowang yg sexy mexy,, allalalalala
dorang malu nk kluar dlm blog nih,, ntah la pesal,, ahahaha
aku jerp x tau malu suke show muka dlm nie,, 
heeeeeee ^___^

kah33333333!!
gila la budak nie wehh,,,
ntah hape2 da skunk nih,,,,,,,
presentation lom siap nih,,,
apa pun x bleh~ ^___^

pd sapa2 yg masih belajar g tuh,,, jgn ikut aku tau,,
p sana blaja rajin2,, ehhehee
fokus2!! tu penting,, haaha,,,
ok la,, nk sbung wat kje,,,
mlm jumpe g!! salam semua!! hehehe 
(puas dah merapu kat sini)
(terima kasih sbb baca entry ntah hape2 nieh,, kih33)
peace yow!





4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...